2010. február 14., vasárnap

Banális blues

("Banális blues" verspályázatra írt blues-paródia)


Sötét erők nagyok,
Markukban én vagyok
Szakrális túsz...
Banális blues!

Jó útra nem térek,
Én ebből nem kérek,
Anyám is nyúz...
Banális blues!

Innom belső parancs,
Csúszik vodka-narancs,
Taváris Dzsúz...
Banális blues!

Bűnös haveri kör,
Emennél is betör,
Annál is zúz...
Banális blues!

Étkészletet csentem,
Lett húsz villám menten,
S kanál is húsz...
Banális blues!

Futottam és estem,
Kék-zöld az én testem,
Banán is csúsz'...
Banális blues!

Megszúr egyik villám,
Sikolt köszvény-trillám,
Drabális csúz...
Banális blues!

Szennyvíz csatorna part
Lejtője fogva tart,
Kanális húz...
Banális blues!

A testem vízbe fúl,
Puffad és rajt' kinyúl
Kanáris blúz...
Banális blues!

Sötét erő okol
Engem és mély pokol-
-ba máris húz...
Banális blues!

2 megjegyzés:

  1. Zseniális!:)))
    Remélem, megnyered!

    VálaszTörlés
  2. Kösszy! :)
    Ha megnyerném, újra megkapnám az előző havi nyereményemet, a Tépő Donát kötetet... Az pedig igen súlyos dolog lenne... :)

    VálaszTörlés