2020. május 1., péntek

Idegenek Ünnepe


9 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. A fejük igen - vízfejűek! Úgy látszik, ők agyra híznak. :)

      Törlés
    2. :)

      S valóban, ufó a falóban,
      Tán Trója Alien trollja?
      Hómofisz, jó lófityisz,
      Házimunka helyett házi munka
      Költözött az otthonunkba.

      Isten éltesse a munkát!

      Törlés
    3. Nincs jobb, mint a tavi munka,
      Brekegi a dagi unka.

      Törlés
  2. Ha egy kis magyarázatot kaphatnék az illusztráció mellé, megköszönném.
    Lehet, hogy nem elég élénk a fantáziám? :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Alien = Idegen (földönkívüli)
      Alien kiejtve: élien, ami hasonlít az éljen-hez.
      Alien május elseje ~ Alien május elseje
      :)

      Törlés
    2. Nem ez volt a kérdésem, hanem az illusztráció gördeszkás,
      "gubancos" vezetékeinek értelmezése. :)

      Törlés
  3. Jaj! Most fedeztem föl, a földönkívüliek egy transzparenst visznek.
    A két függőleges barna csíknak eddig azt hittem az a kép kerete.
    Bocs, visszaszívom, én tévedtem. :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))))
      Akkor nem is baj, hogy eddig nem vettem észre a kérdésedet, mert így meglett számodra az önálló felfedezés őszinte és önfeledt öröme! :)))

      Törlés