2011. július 18., hétfő

Volt nekem ...

Zelk Zoltán mese verse után szabadon


Volt nekem egy olyan csigám,
Ki sosem volt életvidám.
Mondtam neki vicceseket
S úgy zokogott, majd berekedt.

Volt nekem egy olyan csirkém,
Kiről megtudtam, hogy ír kém.
Lelepleztem s hazaszaladt
Titokban a tenger alatt.

Volt nekem egy olyan bölöm-
-bikám, hogy ha meg nem ölöm,
Széttép, mint egy mutáns gerle,
S csőrrel földmagmáig ver le.

Volt nekem egy olyan váram,
Miben nem volt váltóáram,
Hanem kizárólag egyen:
Sosem gyün az, csakis megyen.

Volt nekem egy olyan izém,
Mit, ha elmesélek biz én,
Ápolóm ad nyugi-szurit,
Zubbonyt húz rám s ágyba gurít.

2 megjegyzés:

  1. poén az összes..tetszett a pontos, jó zenei játék és a szellem..tisztelet

    VálaszTörlés
  2. Kösszy szépen a Névtelen leveledet! :)
    Örvendek, hogy örvendtél!
    :)

    VálaszTörlés