2020. január 14., kedd

KÉPREJTVÉNY


11 megjegyzés:

  1. Illetve majd csak a következőben... ;-)

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. most mondhatnám, hogy csalódtam, de már értem, viszont Vidor Félix is lehetne...

      Van Larion nevü ismerősöm, de az Orion eddig nekem csak csillagkép és Metallica instrumentális szám volt (tévé és rádió is).

      Részeg rocker udvarol a szőke (polkor: naiv) leánynak:
      - Én Metallican nőttem fel!
      - És az messze van?

      Törlés
    2. Ezt a Metallica dolgot rögvest megosztottam pár kollégával és határozottan boldognak tűntek tőle. :)
      Igazad van, lehetne Vidor is, de tegnap Bódog nap volt, így mégsem lehetne. :)

      Törlés
    3. ott a Vidor a végén, onnan jött az ötlet :)

      https://hu.wikipedia.org/wiki/Janu%C3%A1r_14.

      Törlés
    4. Áááááá, értem!!! Az a helyzet, hogy nekünk otthon a vécéajtón lóg egy falinaptár, ami minden napra két nevet mutat és tegnapra az volt kiírva, hogy BÓDOG, FÉLIX.
      Erről jutott eszembe a képrejtvény és fel sem merült bennem, hogy tovább kéne kutatnom... MONNYAKLE?! :)

      Törlés
  3. Majd találj ki ilyen jót november 30-ra is. :) Van még időd! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd igyexem... Extra motiváció, hogy az öcsém is András. :)

      Törlés