2013. április 25., csütörtök

A zajfalfirkáló ítélete


- Megépültek szép zajfalak,
Ám e szörnnyé elfajz’ alak
Összesprézte éjjelenként!
- Egyen a gyehennán lenn ként!


„Jaj nekem, szigorú tekintetes bírónő úr! Hát honnan tudhattam volna, hogy az a matt sötétzöld izé az a zajfal?! Én iskolai rajztáblának hittem! A bírónő úr összes fel- és lemenőjének az életére esküszöm, hogy ártatlan vagyok, mint egy ma szürkített bálvány, vagy mi! Tessék mondani, a gyehenna az ugye jobb, mint a szegedi csillag?” /Spriccnyik Huba, kipuffogódíler és zajfalfirkáló/


„A gyehenna szörnyű hely, de mindig van remény! Ha a szívedbe imádkozod Jézust és a szektánknak adod a bevételed tíz, nekem pedig a húsz százalékát, akkor mindenki jól jár, és az örökkévalóságig jóllakhatunk a maradék káposztás kecskedagadóval! Ámen!” /Belzebub Bödönc, az Ördögi Körösztény Szekta ügyvezető igazgatója és kuplungdíler/

„Az enyhe ítélet nem áll arányban a bűnös tett rettenetes súlyával! Ezt a zajfalat órákig terveztem és most nem tudok referencia fotókat készíteni róla a rajta éktelenkedő ’Táncolly Törrő!’ és a ’Hallyrá ullypest!’ feliratok miatt! Hogy a dinamikus tényezővel felszorzott mértékadó szélteher passzírozza az elvetemült elkövetőt a fal réseibe! Követelem a halálbüntetés, vagy a nyers pacalevés azonnali visszaállítását!” /Frady Endre, zajfaltervező és rímdíler/

„Zajfal?! Azonnal bontsák le a zajfalat! Enélkül is elég nagy zaj van itt, nem kell, hogy még egy fal is idezajongjon az orrunk alá! Eltöröm a kezét annak, aki legközelebb zajfalat mer ide építeni! Huligán mérnöklobbi!” /özv. Irgumburgum Dühönczné Saller Irén, tömbházmester és Szokol kisrádió díler/

„Felnégyelni! Felnégyelni!” /Közvélemény Jenő, polgár és adócsalási kiskapu díler/

„Anyám kérdezte, hogy akkor, ezentúl ugye én sem fogom a közelünkben épült zajfalakra firkálni éjjelente, hogy ’Minden celeb monnyonle!’ és ’Abcúg bulvár!’, de megmondtam neki, hogy jupiterlámpa nélkül minden kisökör fekete. Nem értette és ideges lett. Én is hasonlóan vagyok ezzel a verssel! Te Frady, én úgy megírnám már a nekrológodat!” /Puzsér Róbert, kritikus és ekedíler/

„Vezessünk áramot a zajfalakba! Fellendülne az energiaszektor, száguldana az ipar, nőne a vásárlóerő, bőven adóznának a temetkezési vállalkozók és dübörögne a gazdaság! Ugrásszerűen növekvő monetáris hatalmunk révén befolyásunk alá vonnánk Svájcot, Németországot és Trianont, majd a Nagy-Magyarunió (volt Európa) gyarmataivá tennénk az összes kontinenst, a Földhöz csatolnánk a Marsot és az onnan szállított olcsó kis zöld rabszolgákkal zajfalakat építtetnénk végig a Tejút mentén! Hű, de nagy csönd lenne hirtelen az űrben!” /Elmü Ilma, energetikai szóvivő és áramdíler/

„Jól van, az én megélhetésem itt évtizedekre biztosítva van!” /Zamek Jolán, főnővér és nyigiszuri- ill. kényszerzubbonydíler/

16 megjegyzés:

  1. Ne izgulj, Puzsér már rég megírta a nekrológodat. Már csak azt várja, hogy mielőbb közzétehesse.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hűűű, vajon személyesen olvassa majd fel a temetésemen? Nagy buli lesz! :)

      Törlés
    2. Személyesen. De most még kiválaszthatod, hogy milyen táncot ropjon a felolvasást követően.

      Törlés
    3. Mit táncoljon? Rajzszegi beleülőst lehet kérni? :)

      Törlés
    4. javaslatom: ezt táncolja Puzsér az ördögökkel.
      https://www.youtube.com/watch?v=_PzULE36hr0

      (Btw: ez nem a LA Lakers, de totál meglepődtem, kiderült, hogy magyarok!)

      Törlés
    5. Ekkora sporteseményt szerveznél a temetésemből?! Tán még belépőt is szednél! :)

      Törlés
    6. A videon nem sportesemény van, hanem az angol Csillag Születik (Britain's Got Talent)BGT 2012döntőjében szereplő Face Team. Magyar srácok, úgy tudom, 5. helyen végeztek. Kiváncsi vagyok, Puzsér talált volna-e kifogásolhatót a produkcióban.

      Törlés
    7. A legutóbbi Csillag Születik-ben ez a kosaras csapat egyik alkalommal együtt lépett fel azzal a táncos csapattal, akiknek meg kellett volna nyerniük az egész sorozatot. Akkor az a produkció minden zsűritagnak (beleértve Puzsér mestert is) tetszett.
      :)

      Törlés
  2. gr. Islander Zöző2013. ápr. 29. 18:38:00

    B+ ha ez a pucér mégegszer előkerül, esküszöm, hazamegyek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. T. gróf úr figyelmébe ajánlom:
      www.noltv.hu/video/4941.html

      Törlés
    2. Ezt én is láttam és Fanni lányommal jókat röhögtünk! :)

      Törlés
  3. Zajfogó palánkot
    benőtte a zsálya,
    Frady, bár ficánkol,
    elhagyta múzsája.

    Siralmas üresség
    telkén lett ő préda,
    mintha nyelv-helyesség
    lenne legfőbb téma.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zsálya?! Hol itt a zsálya, elvtársak és elvtársnők, hol?! - kérdem én fennhangon, de nem hallatszik, mert letompikálja a zemberek által összefirkált zajfal!
      ;-)

      Törlés
    2. Ne értetlenkedjen mán.
      A zajpalánk hátoldalán, ami a képen pont nem látszik.
      oszt punk tum.
      A kérdés az, hogy hová szállt el a múzsa?

      Törlés
    3. A múzsa a bányában dolgozik, zsályabányában. :)

      Törlés