2012. szeptember 28., péntek

Emberiség zöme

Emberiség zöme ???

Emberiség zöme
Tényleg ritkán Döme?
Netán több az Anti,
S tiszta eszű Kant-i
Kritikával érdek
Nélkül tetsző térdek
Remegnek, hogy ki a
Leggyakoribb? Lia?
Kevesebb a Vaszil,
Mint a fák közt a szil?
S nincs is tán oly Elek,
Kit bántanak szelek?
Van-e folyó s földje
Fő fája a tölgy-e?
Hangosak a láma
Dalai most máma?
Nos, folytassam-é nagy
Iramban ezt én, vagy
Elég már a tinta-
-pazarlás és, mint a
Zemberiség zöme,
Engem lecsap ön-e?

12 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. - ..'ja zadu' ?

      -Я заду́ -л свечи́. Cпокойной ночи! Mечта́й каче́ли и песчанyю подушкy!

      Törlés
    2. Odáig értem, hogy elfújtad a gyertyákat (ebben a Google segített) és, hogy jó éjszakát! A többit még a Google sem értette... ;-)
      Én sajnos az elmúlt 23 év alatt (1989-ben szereztem meg a nyelvvizsgát és tényleg tudtam beszélni) szinte mindent elfelejtettem... :(

      Törlés
    3. "Álmodj hintát, homokozót!"

      Törlés
    4. Újra próbálkoztam a Google-val és bár valamiért lengyelre akarta lefordítani, végül ezt a magyar mondatot adta ki:
      Az álom egy hinta és homok párnát! :)

      Törlés
  2. Bántanak a szelek,
    főleg, ha káposztát eszek.

    /Nem "eszek", hanem eszem, te birka!/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Potty, versemre rá poszt,
      S illatoz e káposzt-
      -a má'!
      :)

      Törlés
  3. Kend újfent a WC-n erőlködött
    s közben névnaptárban gyönyörködött.
    Hogy írt volna ily idióta verset,
    Ha fejiben nem zsongnának a nevek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ráadásul milyen ritka nevek?! Döme! No nem a Détári, mert ő már nem edzi a Fradikát...
      :)

      Törlés
  4. Figyelmedbe ajánlom:
    Argenti Döme ,,Különféle betegségek hasonszenvi gyógyítása” c. munkáját.
    abban Döme is van és hashajtás is....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Show Pánka úr!
      Kend műveltebb, mint öt (műkörmös oligarcháné által elnyert) szántóföld!
      :)

      Törlés