2012. szeptember 3., hétfő

Szombat

Hétköznapi mortál kombat
Után jóleshet a szombat…

Ha nincs macska, ha nincs gyerek,
Ha némák a játszóterek,
Ha szájzáras Lajos ebe,
Ha nem rúgott Lajos de be,
Ha nem rikolt Hlawácsné vén
Harkálya ülve a tévén,
Ha akváriumban hal kan
Hahotázik bár, de halkan,
Hatszázhatvanhatos sátán
Ha nem bőg Chuck Norris láttán,
Ha nem rikkant ritka rigó,
Ha nem csicsergi: Ready! Go!,
Hacsaturján, ha nem csellóz,
Ha bádogembert nem ell Óz,
Ha nem harakiriz senki,
Ha nem rugdosnak innen ki,
Ha bajszom csak halkan bajszint,
Ha mindenhol null a zajszint,
Ha nem zuhan rám egy PanAm...

Magamat tán kipihenem.

6 megjegyzés:

  1. ...
    Ha nem tömöm tele bendőmet,
    Ha felkötöm pettyes kendőmet,
    Ha nem vedelek egy rekesz sört
    Ha kikapcs TV a meccs előtt
    ...
    Akkor talán végre kipiheni magát Kend.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha Hannibál elefántja
      Habókosan nem lép rája
      Hasfaltájt a Költő Kendre,
      Hahotázhat Frady Endre.
      :)

      Törlés
    2. Hát ezt nem értem.
      Kettőnk közül én vagyok a Költő? Mióta?

      Törlés
    3. A kendet önmagamra értettem, hiszen állandóan rám van vonatkoztatva, hehe! :)

      Törlés
    4. Ú' láccik én sem vagyok elég pihent(agyú), hogy jól értsem. Akkor Kendet vagy eltalálja az elefánt-tappancs oszt' megmurdel, vagy megmenekül és akkor álmában hahotázik?
      melyikre lehet fogadni? És mi az odds-ok értéke?

      Törlés
    5. Jobb odds-ni, mint kopp-ni! :)

      Törlés