2012. július 17., kedd

Mocsárlápi szerelem

Haláp Irén szerelmes sziréndala

Négyszögletű mocsárfertő
Legbüdösebb nyula hopp!
Ugrott s taslit lekevert ő
S pörögtem, mint hullahopp.

Bűz-sün karcolt hátam mögött,
S szakadt rólam ruhahát,
S kárörvendő nyúl röhögött
Légtérbe bősz bruhahát.

Ekkor jött meg Haláp Irén!
Csapd le csacsi!-n nyert eszét
Vesztve futott a lápi rén,
A sün, a nyúl szerteszét…

„Megmentettél, Haláp Irén!
Amit érzek, szerelem!”
S rám dalolt e bájos szirén…

Halláskárért perelem.



6 megjegyzés:

  1. Hű. Ez a vers is tökéletesen illik a készülő gyermekvers-kötetbe. Vicces, pörgős, már csak dallam kellene hozzá, meg kis animáció főleg a taslit lekeverő nyúlról + hullahopp.
    Azon izgulok még, hogy Soma (Gésa mama) ki ne szúrja. Hallottam őt anno az E-klubban énekelni (fantasztikus hangja van a nőnek), fekete mellnél szív alakban mélyen kivágott felsőt viselt, így azonnal ő jutott eszembe. Szóval Soma meg ne lássa, mert becsületsértésért tényleg pert indít.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Soma mama gésa vajon
      Feljelent, mint kés a vajon?
      :)
      Persze, gyerekvers, mi? Ez a mély gondolatokat tartalmazó szürke lidérclíra, he? Nemáááá!!! :)))

      Törlés
    2. ,,Feljelent, mint kés a vajon?"

      ezt a hasonlat csak én nem vágom?

      Törlés
    3. Vágni én sem vágom a hasonlat, viszont meg tudom magyarázni:
      ShowPánka úr azzal ijesztgetett, hogy Soma mama gésa feljelent engem, mire én megírtam kérdő módban, hogy valóban olyan könnyedén jelent-e fel (és itt a hasonlat), amilyen könnyedén megy át a kés a vajon.
      Hát valahogy így... asszem... ;-)

      Törlés
  2. Köszönjük hogy viszel kis irodalmi erteket a nyar kapujan kiasitott eletünkbe...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, most könnyekre fakadtam és meghatottan a klaviatúrára aléltam... :)))

      Törlés